2024. febr. 13.

Nyűgös

 Ez a hét eddig semmiképpen sem az én hetem. Jó, még a nagy része hátravan, fordulhat is a kocka, de most éppen nagyon nyűgös vagyok. Az az állapot, amikor nem vagyok beteg, de mégsem az igazi semmi. Ma egész nap fájt a bőröm, és a bal fülem alatti nyirokcsomónál jó sokszor volt ilyen jó kis nyilalló fájdalom. Ez pont elég is volt ahhoz, hogy inkább ahhoz legyen csak kedvem, hogy itthon feküdjek a kanapén, mint hogy az asztalomnál üljek. Lázam nincs, még hőemelkedés sem, úgyhogy ez, hogy a bőröm is fáj, ez teljesen érthetetlen. Pedig ha bármi kórság le akar teríteni, még esetleg holnap megteheti, utána már nem érek rá. 


1 megjegyzés:

  1. En teli idoszakba sokszor hasznalok infralampat.Furdes utan 15 perc, aztan irany az agy, reggelre jobban szoktam lenni.
    Kiprobaltam amit hirdetnek swiss herbal gyogynovenyes italport, az is beavalt nekem, ha erzem hogy bujkal bennem vmi este iszom egyet.

    Mielobbi gyogyulast !

    VálaszTörlés