2024. febr. 16.

Péntek (könyv is van)

 Ez ma egy elég mozgalmas péntek volt. Hajnali négy előtt már elkezdődött, amikor Balázs először ébresztett. Nem keltem fel rögtön, még legalább fél órát töltöttem a takaró alatt, néha még aludtam is pár percet. Ebben nagyon különbözőek vagyunk, ő szeret reggelente nagyon ráérősen készülődni, kávézik, olvasgat (engem ébresztget), míg én szeretek minél tovább az ágyban lenni. Nekem elég reggelente akár egy negyed óra is mindenre indulás előtt. De jól ismerem magam, minden így van előkészítve este, hogy már csak a táskámba kelljen beletenni. 

Elég sok minden jutott mára a munkahelyen is, de legalábbis nagyon gyorsan eltelt a nap. 

Délután muszáj volt kicsit lefeküdni, talán egy fél órát aludtam is. Végül még eddig nem lettem beteg, de továbbra is érzem időnként, hogy szúrkál/fájdogál a fülem. 

Könyves péntek azért nincs ma, mert még küzdök ezzel a könyvvel: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése