2024. febr. 26.

Jól kezdődik

 Ez a hét. Már eleve nagyon furcsa volt reggel felkelni. Nem az a szokásos jajj, tudnék még aludni érzés, hanem valami egészen fura, nagyon ólmos fáradtság. 

Aztán délelőtt többször is jó kótyagos volt a fejem, de ezt ráfogtam arra, hogy nem ittam még eleget. 

Itthon megmértem a vérnyomásomat. 141/98. Najó, hát kicsit lefekszem, biztos az időjárás, meg a hormonok..egy óra fekvés után 152/104. 

Pedig amúgy nem mondanak, hogy rosszul érzem magam. Igaz, azt sem, hogy minden jó. Azért kicsit most megijedtem. 

Szerdán üzemorvoshoz megyek. Ilyen vernyomatr mér, kitér a hitéből is. Bízom benne, hogy holnap már nem ilyen lesz, és csak valami átmeneti zűrzavar. 

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ez a hirtelen meleg nem tesz jót. Hétfőn nekem is olyan fejfájásom volt, hogy csak na. Nekem 108/72 volt mellé a vérnyomásom. Mára már jó, nem fáj semmim, most már nem bánnám, ha maradna a tavasz. 🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy ez is közrejátszott nálam is. A tavasz maradjon csak nyugodtan, nekem is tetszik.

      Törlés