2023. okt. 21.

Úgy is lett

 Ahogy azt jelezték előre, ma reggel borús, esős, de kellemes hőmérsékletű időre ébredtünk. Szóval legalább az ablakok nyitva lehettek. 😁

Délelőtt megérkezett a spar online shopból a rendelés. Most már egy ideje úgy van, hogy heti egyszer, jellemzően szombat reggelre házhoz rendelem amit csak lehet. A nehezebb dolgokat mindenképpen, ezen kívül a hétvégi főzéshez szinte mindent ilyenkor szoktam megvenni, illetve a következő heti szendvics alapanyagokat is. 

Ebédre gyros készült, délután pedig sütöttem kókuszkockát és almás kalácsot. Mire ezekkel végeztem, lejárt a harmadik adag ruha is a száritóban, lehetett ezeket is elpakolni. 

Közben néha felszemmel belenéztem az épp aktuális focimeccsbe, ami ment a tévében, vagy leültem kicsit a telefonommal. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése