2023. okt. 15.

Vasárnap

 És tényleg megérkezett az ősz. Nem vártam, teljesen jól éreztem magam a kicsit fáradt nyárban, ami még a napokban is volt. De tudjuk már egy ideje, hogy ez bizony nem kívánságműsor, meg különben sem lenne olyan, hogy mindenkinek ugyanaz jó. Mese nincs, meg kell barátkozni azzal, hogy az időjárás is a naptárhoz igazodik már.  

Ma is ilyen semmilyen nap volt, csak itthon voltunk. Természetesen találtam magamnak elfoglaltságot, ahogy mindenki más is. Jó kis csendes nap volt egyébként. Igaz, mostanában elég sokszor van már így,  hogy mindenki magára csukja a szoba ajtót. Nem mindig értékelem ezt, de ez mondjuk a legkevésbé sem szempont. 

Amikor mindennel végeztem, amit elterveztem, azzal szórakoztattam magam, hogy karácsony környékére utazásokat terveztem. Csak álmodozom, hacsak addig nem érkezik valahonnan egy nagyobb összeg váratlanul, de álmodozni is jó néha. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése