2023. okt. 10.

Kedd

 Balázs ma itthon volt, így "egyedül" mentem dolgozni. Ami nem igaz teljesen, mert elvitt reggel. Neki kellett ez a nap egyedül itthon, biztos hogy élvezte azt a kis időt, amit úgy töltött itthon, hogy csend volt, nem kellett mennie sehová. Múlt héten nekem is volt benne részem, és nekem is jól esett az a pár óra, ami így telt. 

Egyébként nem történik semmi nálunk, mindenki dolgozik és iskolába jár. Amikor hazaérünk, mindenki örül, hogy már itthon lehet. 

És mostanában megint az jár a fejemben, hogy nem nagyon van már miről írnom, így lehet, hogy mégsem tart majd ki bármeddig ez a blog, mert ezeknek a semmitmondó posztoknak semmi értelme sincs.

2 megjegyzés:

  1. Én ezeket is szívesen olvasom, és szerintem a világ legjobb dolga, amikor semmi extra nem történik (nálunk általában az "extra" valami szar dolog), csak úgy megy szépen, békésen az élet. Az összes fiú otthon lakik?

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez jogos. Az extra történés ritkán jelent jó dolgot.
    Igen, mindenki itthon lakik.

    VálaszTörlés