2023. okt. 4.

Ma

 Voltam ma személyesen is az orvosnál. Bevallom, jobban kedvelem a telefonálós rendelését, hatékonyabb és kevésbé frusztráló. És még maszkot sem kell felvenni hozzá. Tudom, amúgy nem kötelező, de a mi háziorvosunk mindenkinél, akinek felső légúti panaszai vannak, ragaszkodik hozzá, hogy csak maszkban mehet. Nincs ezzel semmi baj egyébként, csak már elszoktam tőle, hogy órákig rajtam legyen. Jó sokat vártam, a várakozás második órájában már kezdtem türelmetlen lenni, pedig nem kellett sehova sietnem. Megkaptam a táppénzes papíromat, hétfőn mehetek dolgozni, feltéve, hogy ugyanígy javulok tovább. 

A fiúk egyébként élvezik, hogy itthon vagyok, és minden nap valami olyan ebéd van, amit mindenki szeret, de egyébként nem fél óra az elkészítése. Ma a tepsis krumpli után még kakaós csigát is sütöttem, igazi kánaán volt, örültek neki. Erik különösen, őt a kakaós csigával bármikor le lehet venni a lábáról. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése