2023. okt. 19.

Csütörtök

 Ez a hét kicsinál engem teljesen ezekkel a szélsőséges hőmérsékletekkel. A fejfájás most már én magam vagyok, szerintem nagyon meglepő lesz, ha majd egyszer megtörténik, hogy nem fáj. De ez van, nem tudok mit csinálni. Amit lehetett, kipróbáltam már. 

Ennek ellenére azért minden megy ugyanúgy, mint máskor. Szerencsére ma már csütörtök volt, így már csak egy nap van a hétből, amit munkával kell tölteni. 

Körülöttem megint egy csomóan betegek, azok is, akik velem egyidőben, vagy előttem voltak. Azért remélem, hogy nem tér vissza hozzám is valami nyavalya. 

Balázs szegény elfeküdte a hátát, Erik megmasszítozta ugyan, de fáj neki, nem mindegy, hogy fordul.

Patrik holnap Prágába utazik a hétvégére, nekünk nincs különösebb tervünk, mert esőt és szelet jósolnak. Ha mégis másképp lesz, majd lehet, hogy mi is újratervezzük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése