2023. okt. 8.

Meccsnap

 Ma úgy keltem fel, hogy azt gondoltam, nincs az az isten, hogy ma is én főzzek, az még végképp kizárt, hogy bármilyen rántott dolog is lesz ebédre. Tettem egy gyenge próbálkozást arra vonatkozóan, hogy mondjuk valaki csinálhatna helyettem valami ebédet, de gyorsan kiderült, hogy ez most nem fog összejönni, enyém marad a feladat. 

Nem sokkal később már úgy találtam magam, hogy paníroztam a gombát, a májat és csirkemellet is. Úgyhogy lett bőven rántott mindenféle is, és még fűszeres csirkemell is készült. A máj egyik részét az air fryerben sütöttem, egyáltalán nem rontott az ízvilágon és a minőségen, és még azon sem kellett aggódni, hogy majd pattog az olaj, úgyhogy fogom máskor is ott sütni. 

Ebéd után összepakoltam, a szárítógépet kiszedtem, átraktam a törölközőket. Háromkor indultunk a meccsre. Kicsit kellemetlen volt a hőmérséklet is, és a szél is már, úgyhogy kérdés sem volt, hogy kell a kabát is már. A meccs végére a sálat is körbetekertem a nyakamon, addigra már jól esett, ahogy melegített. Ma is 2:2 lett az eredmény, de ma ez nem volt olyan örömteli egy pont, mint csütörtökön. Sebaj, még most lehet tanulni a hibákból. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése