2023. okt. 30.

Hétfő

 Vagy csütörtök...mert lehet ez a hét akár olyan is, amikor két csütörtök és két péntek van. Az ilyen hétfő utálóknak, mint én, pont jó egy ilyen játék. Nem mintha ma lett volna időm azzal foglalkozni, hogy milyen nap van. Reggel egy jóféle migrénnel ébredtem, és hiába volt nagy a szám a múltkor, hogy többet így biztos nem megyek be, most nem volt más választásom, a kolléganőm szabadságon van. Szerencsém volt, mert időben elkaptam, a kávé után rögtön vettem be nospa fortét és algopirint, amikor beértünk dolgozni megettem a vészhelyzetre tartogatott kekszemet is. Egy óra múlva már egészen jól voltam. Kellett is ez, mert jó sok dolgom volt, oda is kellett figyelnem. 

Munka után hazasiettünk, Roli megsütötte addigra a halat Balázsnak, nekem is kitalálta a rizi hizit, csak le kellett üljünk az asztalhoz kézmosás után. 

Voltam masszázson is, nagyon jól esett, a nyakamat tök jól ki tudta masszírozni..Fájt kicsit, de a végeredmény már jó..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése