2023. okt. 7.

Szombat

 Ma reggel kilencre jött a villanyszerelő, aki végre megcsinálta, hogy a külső lámpákat három különböző helyről is tudjuk fel és lekapcsolni. Nem volt egyszerű a megvalósítás, mert sok évvel ezelőtt is így kértük, de aztán a nagyapám belemókolt, mi még nem voltunk itthon amikor az a villanyszerelő végzett. Na mindegy is, ezen már több éve kimérgelődtük magunkat, egy darabig éltünk is azzal együtt, hogy nem úgy van, de mostanra azért meguntuk. Kellett egy csomó mindent kötözgetni hozzá, meg persze a mostani villanyszerelő elmondása szerint nem is volt teljesen egyértelmű elsőre, hogy ki kivel van. Oké, azt is tudjuk, hogy ezek a szakemberek egymás után dolgozva nem nagyon tudnak jót mondani a másik munkájáról, de az is tény, hogy az eredeti villanyszerelőnk azért nálunk is csúnyán leszerepelt már akkor, amikor nálunk a vége felé járt a munkájával. Ott már kellett könyörögni, hogy ideérjen, volt más is, amiről később kiderült, hogy mégsem úgy csinálta, ahogy megbeszéltük. Most ez rendben van, a srác, aki csinálta egyébként is kollégánk, fiatal is, így remélhetőleg ha a jövőben még szükség lesz rá, lesz kihez fordulni. 

Majdnem dél volt, amikor elmentek, még gyorsan össtetakarítottam utánuk, mert a padlásról hoztak le port rendesen. 

Aztán nekiálltam az ebédnek, sörben sült mustáros -hagymás tarját sütöttem krumplipürével. Finom lett, és egyáltalán nem száradt ki még úgy sem, hogy semmi zsiradékot nem használtam hozzá. Desszertnek készült krémtúrós-barackos pite. Olyan mekis utánzat, leveles tésztába került a krémtúró, és az apróra vágott barack (konzerv). Attól idegenkedtem, hogy olajban süssem ki, a forró levegős sütőben nem tudtam megfordítani, így végül a sütőben sült. Finom lett egyébként, bár kifolyt egy kicsit a krémtúró. 

Délután már csak úgy voltunk, Balázs a hatodik munkanapja után volt már, ő elég gyorsan elpilledt a kanapén. Én gondoltam rá, hogy elmegyek a pepcoba, de aztán egyedül nem volt kedvem, meg egyébként is van egy furcsa fájdalmam a derekamnál, amiről még nem tudtam eldönteni, hogy a vesém az, vagy a derekam, vagy esetleg más, így annyira nem is esett volna jól sétálgatni és shoppingolni. 

Ezt a könyvet olvasom most, jó könyv, tetszik. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése