2023. máj. 23.

Tetszik nekem

 Ez a nyárias meleg. Még nem vagyok kirobbanó formában, azért a napelemeim túl sokáig működtek tartalék erőforrásról, nem megy egyik napról a másikra a teljes feltöltődés. Ebben még nagy szerepe van annak is, hogy legalább egy hete nem aludtam normálisan. 

Munka után voltam ma a könyvtárban. Nem volt az a szokásos csendes élmény, ma délután gyerekprogram volt, jó sok kisgyerek volt, akik jól érezték magukat, beszélgettek, játszottak, szaladgáltak. Aranyosak voltak. 



6 megjegyzés:

  1. Ó, Az elveszett nevek füzete szerintem zseniális és csodálatos! Nagy kedvenc lett nálam.

    VálaszTörlés
  2. En mar most halodok, olyan melegem van. :D Nalam erkezik az ev leggyuloltebb idoszaka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, egyet. Már nagyon szenvedek, melegen van, rosszul alszom, stb.

      Törlés
  3. Közel nyolc hónapig olyan időjárás volt, amit ti szerettek, alig három hónap múlva megint az a következik. 😊

    VálaszTörlés
  4. Ó, én is lubickolok egyelőre a jó időben 😉 imádom, hogy melegíti a bőrömet a nap, és hogy már reggel sem fáznom.

    VálaszTörlés