2023. máj. 8.

Hétfő

 Még mindig nem vagyok elragadtatva ettől a tavasztól, amit most annak hívunk, főleg, mert azt láttam az előrejelzésben, hogy megint lehűlés és eső jön. Gondoltam is rögtön, hogy nemár, ez már nagyon unalmas. Nálunk hétvégén sem volt az a hűdejóidő, szombaton délután már esett, vasárnap reggel szintén, szombat délelőtt volt egy pár óra napsütés, meg vasárnap délután. Ennél én sokkal többet szeretnék. 

És még mindig nem vagyok elragadtatva a hétfőktől sem. Mindig pont mire sikerül otthon átalakulni a munkahelyi baromságok okozta mindenféléből, addigra kezdődik ez elölről. A hétfők azért nem jók, mert ilyenkor látom a legélesebben azokat a dolgokat, amik egyébként zavarnak. Tenni maximum annyit tudok ellene, hogy nem veszek róla tudomást, de az sem könnyű. 

És azért sem vagyok elragadtatva a hétfőktől, mert vasárnap éjjel mindig nagyon keveset alszom. Most is éjjel fél kettőkor még ébren voltam...

2 megjegyzés:

  1. Reggelente megint nagyon hideg van. Még kabátot és kendőt hordok, pláne ha bringával megyek. Du. meg szélvihar 🥴 és jövő héten megint eső. Tényleg elég lehangoló. Remélem lesz azért nyári meleg idén is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azt én is nagyon remélem, hogy lesz nyári meleg. Már alig várom.

      Törlés