2022. nov. 26.

Szombat

 Minden évben ilyentájt rámtör a takarítási láz. Ehhez nem a karácsonynak van köze, hanem inkább annak, hogy ilyenkor költöztünk be. Amit ugye megelőzött egy jó nagy felfordulással járó átépítés. Ha jól emlékszem, akkor nem sokkal a befejezés előtt tüdőgyulladásom volt, minden bajom volt, hogy semmit nem tudtam csinálni. Azért a hajrára meggyógyultam, és amikor végre minden készen volt, turbó módba kapcsoltam. Azt nem is tudom, akkor honnan vettem ennyi energiát, de sikerült. 

Na, szerintem ez az emlék dolgozik bennem újra ilyenkor, és ez vezet oda, hogy a konyhát úgy takarítom ki, hogy minden ki van szedve a szekrényekből, fiókokból, minden le van mosva, stb, stb. Alapjáraton is szeretem magam körül a rendet, de azért annyira nem vagyok elvetemült, hogy ezt minden hónapban megcsináljam. Ez a mai konyhatakarítós akció kb öt óra volt. A hátam érzi S folyamatos ácsorgást, meg székre felmászást/lejövést, de nagyon elégedett vagyok magammal és a végeredménnyel. 

Ugyanide várom holnap az ebédet valakitől, hogy így is maradjon minden. 😊


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése