2022. nov. 5.

Szombat

 Ma nem volt semmi programunk, Erik dolgozni volt, és nekem is be kellett mennem este másfél órára, letesztelni, hogy a raktárkezelő rendszer adatbázis migrációja után minden rendben van e. Szerencsére rendben volt, egyik folyamatban sem tapasztaltunk semmi rendelleneset. 

Cigánypecsenye volt ebédre, utána még sütöttem almás pitét. Nagyon érdekes, de még sohasem sütöttem ezelőtt, mondjuk valószínűleg azért, mert én nem szeretem, így fel sem merült bennem sütiötletként. Anyukám szokott sütni, olyankor mindig hoz belőle a fiúknak. Na, az enyém nem olyan lett, mint az övé. Az mondjuk kézenfekvő lett volna, hogy tőle kérdezem meg a receptet, de igazából ez csak utólag jutott eszembe. De egyébként mindenki evett belőle már többször is, így biztos nem rossz. 


1 megjegyzés: