2022. nov. 3.

Nincs kedvem

 Nem volt ez olyan rossz nap egyébként, de kicsit versenyt futottam az idővel, párhuzamosan intéztem a családi pótlék mizériát meg a munkával kapcsolatos mindenfélét. Természetesen ilyenkor van mindig az, hogy nem is elég kétfelé figyelni, legalább három dolog fut egyszerre. Mindegy, minden megvan, a levelet feladtam a Kormányhivatalnak, benne az igazolás a sulitól, majd várom, hogy mit reagálnak. 

Volt ma meccsnap is. Abszolút tét nélkül, mert az már a múlt héten biztossá vált, hogy csoportelsőként jutottunk tovább. Azért jó lett volna azt látni, hogy ennek ellenére is tök jól tudunk játszani, de nem éppen ez volt a helyzet.(ki is kaptunk Törökországban 1:0-ra) Na sebaj...most még van pár bajnoki meccs, aztán egy hosszú szünet következik. 

Ma egyébként nagyon fáztam, nem is nagyon értem, hogy miért, bár gondolom aludhattam volna többet is akár, meg a szél sem volt a legkellemesebb. Azt csak remélem, hogy nem leszek beteg, elég sokan vannak most ilyen-olyan tünetekkel otthon. Van, aki kovidos, van, aki csak megfázott. Én mindegyik nélkül jól megvagyok. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése