2022. nov. 15.

Ha egy üzlet beindul

 Kezdődött ugye Balázs megfázásàval minden, amit most már sohasem tudunk meg honnan sikerült beszerezni. Kicsit igazságtalan voltam, amikor férfináthaként emlegettem, mert egyébként nem olyan beteg sosem, mint amit ez az elnevezés sugall. 

Mára az összes fiú is becsatlakozott, nagyjából addigra, mire az apjuk már jobban van valamennyire. Roland még elment reggel suliba, mert nem tűnt úgy, hogy ez olyan lesz, amivel itthon kell maradni, de hazaküldték, mert fújta az orrát, és tüsszentett is párat. Eriknek nagyon fáj a torka, alig tud beszélni is. Patrik is hasonló tünetekkel van, neki az arcürege is fàj. Mindenki volt orvosnál, de senkinek nem kell gyógyszert szedni, csak itthon maradni a héten, pihenni, teát inni, ilyesmi. 

Én még tartom a frontot, gyártom a teát kancsószámra. Mondjuk nem leszek megsértődve, ha ebből a buliból kimaradok. 

4 megjegyzés:

  1. A fiúk gyógyuljanak, te ne kapd el. (én pont ilyen tünetekkel voltam most covidos, nem kívánnám senkinek)

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást mindenkinek! Neked pedig kitartást!

    VálaszTörlés