2021. júl. 13.

Dunszt

 Nem ma volt hőmérsékletileg a legmelegebb nap, mégis valamiért ez volt az, ami nekem annak tűnt. Egész nap furcsa volt a napsütés, mintha valamin keresztül sütött volna. Délután befelhősödött, és teljesen olyan érzés volt, mintha egy dunsztos üvegben találtuk volna magunkat. Érdekes érzés volt, az biztos. 

Azt nagyon igazságtalannak érzem továbbra is, hogy folyamatosan kínlódok ezekkel a kiütésekkel. Nyilván nem tudom beazonosítani, hogy a víztől van, vagy a naptól, esetleg a kettő együtt..csak találgatok. Az már biztos, hogy a naptejtől rosszabb a helyzet, így azzal csínján kell bánnom, azt a részemet, amit víz ér, nem kenhetem be. (Az érzékeny veséim miatt én az a strandoló vagyok az idén, aki éppen bikinialsóig érő vízben ácsorog, és nézelődik) A lábszáraim egyébként már egészen jól vannak, most a combom olyan, mintha kb ezer szúnyog csípett volna meg egyszerre egy helyen. Se nem szép, se nem kellemes. Eddig a Dr.Kelen napégés elleni gélt használtam, ami még tavalyról maradt, ez kellemesen hűsíti és nyugtatja. Az idén sehol nem kaptam, és vészesen fogy, így most vettem egy L'Oreal panthenolt, remélem ez is jó lesz. Mondjuk ha a combom holnap is ilyen csúnya lesz, elmegyek a gyógyszertárba, és megmutatom, hogy erre kérek valamit. 

Nagyon különleges naplementét láttunk ma, ilyet még a sok év alatt sohasem..




2 megjegyzés:

  1. Szia, nem felhős volt tegnap (és szerintem ma sem igazán) hanem a sivatagi por takart be bennünket.. Legalábbis itt a Balatonon. Fura érzés.

    VálaszTörlés
  2. Igen, erre is gyanakodtunk, és ma reggel meglátva át autónkat, már biztosak is voltunk benne..amit aztán a hírek is megerősítettek.

    VálaszTörlés