2021. júl. 25.

Vasárnap

 Hatalmas csattanásra ébredtem ma hajnalban. Tényleg nagyot szólt, valahol a közelben csapott be a villám. Szerencsére senkit sem ért kár, az már kiderült volna. Egyébként hirtelen nem is tudtam hova tenni a hangot, csak amikor hallottam a tetőablakon az esőt, akkor jöttem rá, hogy mi volt ez. Ötkor még nem nagyon fűlött a fogam ahhoz, hogy felkeljek, próbáltam jég visszaaludni. Szerintem sikerült már pont, amikor ütemes csipogó hangra eszméltem..Erik szobájában a szünetmentes jelzett, volt egy kis áramszünet is ezek szerint. Erik persze édesdeden aludt a förtelmes hang mellett is. Itt már hat óra öt perc volt, de még mindig nem éreztem semmi késztetést arra, hogy akkor felkeljek, még egyszer visszafeküdtem. Fél nyolcig még sikerült aludni is egy kicsit, de akkor már nem próbálkoztam tovább ágyban maradni. 

Patrik ma ebéd után elment Zsófihoz, holnap reggel onnan indulnak Prágába, szerdán jönnek haza. 

Ma délután telefonàlt a kollégám, aki a héten szabadságon volt (tulajdonképpen ő a jobb kezem), hogy belerúgott valami betonba, valószínűleg eltört a lábujja, nem jön. Így aztán jövő héten is egyedül leszek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése