2021. júl. 5.

Badacsonyi kirándulós

 Hajnali négykor arra ébredtem, hogy esik az eső. Nem voltam tőle boldog, még akkor sem, ha egyébként szükség van a csapadékra, én is tudom. Még visszaaludtam, azzal a gondolattal, hogy remélem nem esik egész nap, mert mi hajózásra készültünk ma. 

Nyolckor már nem esett, de még igencsak hűvös, barátságtalan idő volt. De sebaj, felöltözünk, és mehetünk. A fiúk rövidgatyában jöttek, csak kardigánt vettek fel, én hosszú farmert húztam, biztos ami biztos alapon. 

Fonyódról mentünk a Badacsony katamaránnal. Ez a katamarán is megkapta már az új festést, nekem tetszik ez az új "egyenruha" a hajókon, és kicsit sem bánom, hogy nem reklámoktól harsog az oldaluk. Még úgy is, hogy tisztában vagyok vele, hogy az egyébként sem olcsó hajózás emiatt valószínűleg még drágulni fog. 




Badacsonyban rögtön megcéloztuk az Alapozó Falatozót, és megebedéltünk. Ahogy eddig sem, úgy most sem okoztak csalódást, nagyon finom cigánypecsenyét ettünk. Ebéd után kicsit sétálgattunk, megállapítottuk, hogy Badacsonyhoz képest kevesen vannak. Azt már akkor eldöntöttük, hogy csak azzal a hajóval jövünk majd, ami Boglárra jön öt órakor. Addig még volt bőven időnk, így mentünk egy kört a dottóval. Nem az első alkalom ez Badacsonyban, hogy megyünk vele, de imádtuk most is minden pillanatát. Ez az ember, aki vezeti, bámulatosan erre termett, Végig élő szóban beszél, rengeteg érdekes dolgot mesél, közben kommunikál folyamatosan az utasokkal is, egy csomó mókás dolgot csinál menet közben. Tényleg felejthetetlen, ha ott jártok, szerintem ne hagyjátok ki ti sem. 







Hazafelé egy másik katamaránnal jöttünk, a Füreddel. Ezen is megvan már a szép új festés. Egy órás hajóút volt, minden perce ajándék, addigra gyönyörű idő lett, és már rég megbántam a hosszú farmert,amit reggel felvettem. 

Itthon a fiúk még strandoltak is,.tényleg visszatért a nyár egy szempillantás alatt. (vagy csak azért, mert mindent megettünk az ebédnél) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése