2021. júl. 8.

Hőség

 A mai nap volt az a nap, amikor még én is kapkodtam a levegőért a strandra menet, és bizony megizzadt a hátam séta közben. Ez azért olyan dolog, amit illik feljegyezni, mert ilyen nem fordul elő túl gyakran. 

Az izzadáson és a nagy strandolásokon kívül a nap híre, hogy végre együtt a család, Patrik tegnap késő este hazaérkezett Berlinből, ma fél egykor pedig már meg is érkezett ide hozzánk. Hozta magával a nap másik hírét is, mert ő vette àt a Media Marktban ma délelőtt. Roli kapott egy fényképezőgépet, amivel most már aztán olyan dolgokra is képes lesz, amiket én nem is értek, de mindenképpen meg tudom csinálni majd a képeket, amiket csinàl. 

Holnapra azért már tervben van valami kirándulás, de ugye minden az időjárástól függ. 

2 megjegyzés:

  1. Tegnap eszemben voltál, hogy "Dius-meleg" van :) , mi is megpróbáltuk itthon a medencében tölteni a napot :) ...
    Ti pedig élvezzétek minden percét a nyaralásnak, jövő héten is lesz azért a Te időd :) ...

    VálaszTörlés
  2. Ez a hőmérséklet már sok mindenkinek engem juttat eszébe .😁
    Köszönjük, ezt tesszük, élvezzük minden percét.

    VálaszTörlés