2021. júl. 14.

A nyeremény

 A tihanyi hajózós posztban már írtam, hogy sikerült nyernem egy Bahart játékon. Akkor is nagyon örültem neki, még az sem vette el a kedvemet egy kicsit sem, hogy a poszt alatt volt, aki rögtön kikérte magának, hogy nem őt sorsolták ki. 

Azóta több üzenetet is váltottunk a Bahart marketing csapatából valakivel, végül igen gyorsan megegyeztünk abban, hogy Siófokról áthozzák az ajàndékot ide, Boglárra, és itt a kikötő pénztárában át tudom venni. 

Ma délután mentem érte, Erik jött velem, ő legalább olyan kíváncsi volt, mint én, ha nem kívàncsibb. Kérdezgette, hogy szerintem mi lesz majd a csomagban, mire mondtam, hogy fogalmam sincs, de remélem lesz benne hajózás is, mert az lenne a legjobb. 

Hát..nagyon nagy szerencsém van, mert az igényes promóciós ajàndékok mellett találtam hajózás ajándékutalványt is. 😊





2 megjegyzés: