2021. júl. 6.

Visszatért

 A nyár. Az a nagybetűs, amit rajtam kívül nagyon kevesen szeretnek igazán. Értem én, hogy ilyenkor azért nagyon meleg van, még egy csomó minden nehezebb, meg persze, meg is tudok érteni mindenkit, de ettől nekem még ez a nyár. 

Olyannyira, hogy a legnagyobb hőségben is gond nélkül eszek meg ebédre egy hatalmas hamburgert 


Majd ebéd után még felmegyünk a Gömbkilátóhoz is, ahová ugyan valóban kicsit nehezebb volt a felfelé gyaloglás a szokásosnál, de ennyi belefért. 



És arra is tökéletesen jó volt, hogy azután, hogy kigyönyörködtük magunkat, és eléggé meg is izzadtunk, már gondolkodás nélkül menjünk be mindannyian a Balatonba. Nagyon jó a víz, érdekes, hogy milyen gyorsan visszamelegedett az után a nagy szél után is. 

Este még a naplementét is megcsodáltuk megint, amit nem lehet megunni szerintem sohasem. Minden nap más..minden nap másképp gyönyörű. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése