2023. jan. 27.

Végre péntek

 Hát így a hét utolsó munkanapjára már elég hideg is lett, meg eléggé el is fáradtam, így pont szerencse, hogy már csak ma kellett kelni. 

Délelőtt kaptam egy emailt a könyvtárból, olyan jófej és kedves könyvtárosok vannak, hogy látta, hogy lejártak a könyveim, meghosszabbította nekem. Én is megtettem már egyszer, de közben lejárt az egy év, meg kell újítanom a tagságomat, és csak addig a dátumig hosszabbodott meg. Ez a kedvesség most külön jól jött, mert még van, amit nem olvastam el, meg túl nagy kedvem nem is volt ma kimozdulni. 

Itthon elindítottam egy adag mosást, mert ma már aztán mindenképpen ki akartam próbálni a szárítógépet. Ugyanúgy Electrolux, mint az előző volt, mégis másképp működik már. A legérdekesebb változás, hogy nem érezni a meleget, mert nem előrefelé fújja ki, mint eddig. De nagyon csendes, tökéletesen megszárított mindent, maradhat. 

Amíg dolgozott, én bekuckóztam a nappaliban a kanapén egy takaró alatt, és még egy kicsit aludtam is. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése