2023. jan. 8.

Vasárnap

 Ma tényleg alig csináltam valamit, erre jó volt, hogy tegnap egész délután tettem-vettem. Főzni kellett, de abban sem volt semmi nagy kihívás, rántott hús volt, meg sült krumpli. Szêpen egymás mellett dolgozott a két fritu, meg az airfryerben is sült a hekktörzs Balázsnak és Patriknak. Ez utóbbi szerkezetet karácsonyra kaptuk, és ugyan voltak vele kapcsolatban fenntartásaim, de el kell ismernem, tényleg jó. Még a sült krumpli is finom abban is. Igaz, nekem azért jobban bejön az olajban sült verzió, de ha szagmentes sütést szeretnénk, akkor tök jó az airfryer is. 

Kicsit furcsa a derekam, nem is tudom eldönteni, hogy fáj e vagy nem, vagy egyáltalán a derekam az, vagy a vesém, vagy mi a bánat. Eszembe is jutott Tami, akinek a héten voltak hasonló gondjai...de eddig azért blogon keresztül nem terjedt semmi ilyesmi. 

Megnéztük ma a Korona utolsó két részét is. Károly és Kamilla sehogy sem tudja magát egy kicsit sem megszerettetni, pedig nézhetném úgy is az ő kapcsolatukat, hogy milyen nagy szerelem lehet ez, minden nehézség ellenére kitartottak egymás mellett..a végeredményt meg ugye tudjuk. De egyébként is olyan borzasztónak gondoltam a sorozat nélkül is, hogy ezt a bizonytalan, naiv, szerelmes kislányt ilyen helyzetbe hoztak. Nem gondoltam sosem, hogy Diana csak áldozat, de valakinek fel kellett volna ismerni (például, mert ez lett volna a Korona érdeke), hogy nincs ő felkészülve erre az életre. Na de ez már mindegy is, szomorú ez a történet az ő szempontjából. 


1 megjegyzés:

  1. https://wmn.hu/wmn-life/59175-csak-bambulni-es-nem-torodni-az-ido-mulasaval

    Erről te jutottál eszembe. Balaton

    VálaszTörlés