2023. jan. 5.

Apró hülyeségeim

 Gondolom nem csak én vagyok úgy, hogy vannak mindenféle kisebb -nagyobb dolgok, amik pillanatok alatt fel tudnak idegesíteni. Na nem arra kell gondolni, hogy rögtön a plafonon vagyok tőle, de azért nem mindig elég ezeknél egy nagyobb sóhaj. 

Ilyenek: 

- ha a mosogató széle vízcseppes

-ha a konyharuha egy gombócba van gyűrve

-ha a szekrényben az összehajtogatott ruhák össze vannak borítva

- ha a szemetesből bármilyen szagot érzek

- pörköltszag 

- ha a muszáj szót valaki ly-jel írja 

-ha nem helyesen használják a -ban, -ben toldalékot)

-ha valaki nyilvános helyen kihangosítva telefonál/videochatel

-ha behajtják a könyv sarkát könyvjelzőként

-ha a Facebook poszt úgy kezdődik, hogy amikor..

-fütyörészés

-céltalan lábdobogás (pl az irodában van, aki úgy koncentrál, hogy közben dobog a lábával) 


És ez biztos nem is minden, csak ami eszembe jutott pár perc alatt. Jó kis lista, lehet mondani, hogy háklis vagyok. 





5 megjegyzés:

  1. Akkor én is....talán a facebook post az egyedüli, ami nem zavaró

    VálaszTörlés
  2. Ezek közül nekem nyolc szintén. A mosogatót kiegészítem a fürdőszobai mosdóval. A halálom :D

    VálaszTörlés
  3. Egy stimmel. Nekem valószínűleg más bogaraim vannak. :)

    VálaszTörlés
  4. ó, nekem ezeken kívül még vagy 100 becsípődésem van :-)
    a lábdobodás akkor a legidegesítőbb. ha azon az összekapcsolt várótermi széken rázza vki rendületlenül a lábát :-)
    - Nekem nem a pörköltszag, hanem a halszag
    - az üres wc papírguriga a wc-ben
    és még sorolhatnám :-D Lehet, hogy én is háklis vagyok :-)

    VálaszTörlés
  5. Mindannyian háklisak vagyunk, nekem is vannak ezer éve velem levők és egészen újak is. Igyekszem úgy nevelni a gyerekeket hogy tiszteletben tartsuk egymásét :)

    VálaszTörlés