2023. jan. 4.

Ködbe burkolózva

Ma reggelre megint akkora köd lett, hogy az orrunkig sem láttunk. Tök jó lett volna, ha ez egy olyan reggel lett volna, amikor megtehetem, hogy megfordulok az ágyban a másik oldalamra, és alszom tovább. Ehelyett már 6:20-kor egy sms-t kaptam a főnökömtől, hogy amint beérek, keressem meg a leltár miatt. Gondoltam is, hogy talán az éjszaka valaki eltüntette a raktárkészlet felét, vagy ilyesmi. Ennél sokkal banálisabb volt a gondja, mondtam is neki, hogy legközelebb ne hozza már rám a frászt kora reggel. 

Ma már megvolt a bejelentés nálunk a béremelésről. Még azt én pl nem tudom mennyi lesz a konkrét besorolási bérem, azokat hirdették ki, amik sok embert érintenek, illetve annyit mondtak el, hogy átlagosan 14 százalék az emelés mértéke. Az egyéb juttatások is megmaradnak, szép kártya, és a 13.havi fizetés is. Nem mondom, hogy hűha, de azért az én várakozásaimat felülmúlták, én rendkívül pesszimistán azt gondoltam 10 százalék sem lesz. Attól próbálok eltekinteni, hogy ez azért bőven alatta marad az inflációnak, mert azt józan paraszti ésszel is tudtuk, hogy olyan mértékben nem tudnak adni. 

Valamiről még akartam írni, de elfelejtettem, hogy miről is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése