2023. jan. 6.

Péntek

 Végre ma sütött a nap, és volt olyan is délelőtt, amikor kint voltunk cigizni, hogy az volt az érzésem, nemsokára beköszönt a tavasz. Én is tudom, hogy az csak nekem lenne jó, minden más miatt nem szabad még, hogy így legyen, de az a pár pillanatig tartó érzés jó volt. 

És ha már tegnap leírtam, mik azok, amik idegesítenek, akkor ma leírom, mik azok, amiktől biztosan mosolyogni fogok. 

- Ha valaki rámmosolyog 

-ha meglátom a messenger üzenetet Eriktől, aki mindig úgy kezd mindent, hogy "Anya", ezt elküldi, és csak utána írja a többit. 

-ha valamit sikerül befejezni 

-ha süt a nap

-ha meglátom a Balatont (képen is) 

-ha valami jól sikerül

-ha meglátok valakit, akit már rég láttam 


És van még millió alkalom, amikor fel sem tűnik, de én vagyok az, aki képes úgy is mosolyogni, hogyha tök egyedül vagyok ugyan valahol, de eszembe jut valami. 


2 megjegyzés: