2023. jan. 3.

Kedden

 Ma már legalább láttunk az orrunkon túl is, és ez sokkal elviselhetőbb volt így, mint a tegnapi borzasztó és nyomasztó köd. 

Kicsit még évkezdős feeling van a munkában, még jó sokan vannak, akik nem is dolgoznak. Ugyan nekem kezdődött hétfőn a jövedéki termékek leltárja, holnap emiatt jön a könyvvizsgáló is, de azért marad idő olyan dolgokra is, amik kicsit sziszifuszi munkák, és máskor nem tudom ezt csinálni, csak ilyen nyugisabb időszakban. 

Közben keresgélem, hogy mi lenne az, amit csinálhatnék a szabadidőmben az olvasáson és a telefonnyomkodáson kívül. Néha jó sorozatot nézni, de ez nagyjából heti egy-két alkalmat jelent. Fogalmam sincs mihez lenne kedvem, vagy mi lesz végül, de bárhol olvasgatok, figyelem, hátha valami "megszólít". Ami nem pálya, az az ilyen -olyan sportolási lehetőség, ahhoz nekem nincs kedvem. Maximum a sétálás, ha jó idő van. 

A fiúk mind jól vannak, Erik jár dolgozni, Roli most már nem ment, elfáradt a karácsony előtti héten, jövő héten meg már iskola van. Már bőven előfordul, hogy akkor is csend van, ha mindenki itthon van. Ezt nem is nagyon tudtam elképzelni kiskorukban, meg nem is hittem el, hogy ilyen majd lehetséges lesz, és tessék. Néha egyébként hiányzik is. Persze, nem vagyok normális, tudom én is. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése