2021. ápr. 16.

Ma kihúztam a gyufát

 Jól indult a péntek reggel, mert már nyolc óra előtt magamra haragítottam az egyik beszerzési vezetőt. Rögtön az ominózus levélváltás után két kolléga is jelezte, hogy ők bizony velem vannak, de gondoltam, ez nem biztos, hogy elég lesz, simán előfordulhat, hogy megyek még raportra. 

Igaz, én már a hét elején elkezdtem egy másik vonalon szervezni ennek a helyzetnek a megoldását, amivel kapcsolatban ma reggel volt ez a levélváltás, és bíztam benne, hogy az úgy rendben lesz, és végül, ha a háborút nem is, ezt a csatát meg fogom nyerni. 

Aztán 10 óra magasságában megjelent a legnagyobb főnököm, és gondoltam, na, most kapom meg, hogy "meg kell oldani", a lehetetlen helyzet ellenére sem mondhatom, hogy nem tudom megoldani. De nem ez történt, legnagyobb meglepetésemre ő is mellettem állt, és a megoldási tervet támogatta. 

Természetesen a megoldás sem olyan lesz, ami csettintésre fog működni, jó sok munkát kell beletenni, de talán a végén mindenki elégedett lesz. 

Szerencsére péntek van..

10 megjegyzés:

  1. Gondoltam ma Rád. Nem tudom milyen munkakörben vagy, de hetek óta keresem a most futó pontbeváltós akcióban a bárdot 😂. Kitől függ ez, hogy melyik üzletbe mennyi érkezik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig a beérkező mennyiséget osztják le, az intersparoknak többet, mint a szupermarketeknek. Tegnap érkezett belőle, jövő hét elején érkezik megint belőle. Hétfőn megnézem, melyik napra van leosztva. Te melyik üzletben keresed?

      Törlés
    2. Logisztikai koordinátor vagyok, az én dolgom az, hogy a beérkező árunak legyen megfelelő helye a raktárban, hogy azt a lehető legoptimálisabb körülmények között tudják a komiisiózók összekészíteni, megfelelve a minőségbiztosítási szabályoknak, stb..Jelenleg kb 10ezer féle cikkről gondoskodom...és emellett készítek statisztikákat, felelek egy csomó eszközért, gondoskodom a covid helyzet miatt a kollégák részére a folyamatos védőeszköz utánpótlásról. ...nem unalmas.

      Törlés
  2. Bocs, nem letolásnak szántam, csak érdeklődök.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is vettem annak. 😊 Az tény, hogy elképesztő népszerűségnek örvend ez az akció,mindenhol.

      Törlés
  3. A bárdot mindenki keresi itt nálunk is :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rákérdeztünk az egyik Sparban. Még az eladóknak se jut.

      Törlés
  4. Tami, neked melyik üzlet az érdekes? Megnézem mikorra van leosztás..

    VálaszTörlés
  5. Debrecenben, azon belül Józsán lakunk. 3 helyen nézem rendszeresen. Az Intersparban ( Malompark, Füredi út), a Fórumban ( Csapó utca) és a józsaiban ( Gönczi Pál v Szentgyörgyfalvi út a címe 4225 irányítószám). Minden kés megvan, csak a bárd és a pincérbicska hiányzik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pincérkés csak intersparban van. Hétfőn írok. 😊

      Törlés