2021. ápr. 29.

Bénaságom egy fejezete

 Hát most nagyon mérges vagyok .tök jól megkomponáltam magamban, hogy holnap munka után, ha már egyébként is mennünk kell Tatabányára kémény fedlapot venni, akkor leadom a rendelést az online shopunkban, és csak átvesszük, és jöhetünk is haza, kezdődhet a hétvége. Tegnap le is adtam a rendelést, igaz, ott is okozott némi bonyodalmat, hogy telefonon csináltam, és ott jó nehézkes volt .de megoldottam. Aztán ma eszembe jutott, hogy a szombat várhatóan másképp fog alakulni, és szombat este még akár meccsre is mehetünk, így gondoltam, módosítok rajta, merthogy lehet ilyet .meg is csináltam, idősáv megtartásával..

Erre nézem a visszaigazoló emailt, abban már hétfői átvétel van..na mondom, ne már...belépek, de nem tudom már visszacsinálni, Telefonáltam is, de nem jártam sikerrel, így mérgemben töröltem az egészet. Most meg akkor tervezhetem újra az egész holnap délutànt, mert így kénytelen leszek megvenni élőben..de már mindegy is. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése