2020. okt. 21.

Ember tervez

 A sors pedig közbeszól. A közbeszólás kapcsán pedig úgy alakult, hogy végül nem leszek holnap szabadságon. Borzasztóan sokkoló tragédia történt a kolléganőm családjában, aki tudna helyettesíteni, így neki kell otthon maradnia. Szerencsére nekem most ez leginkább csak kikapcsolódást jelentett volna, és nincs semmi olyan dolgom, amit ne lehetne máskirra halasztani. De valószínűleg ebben az esetben bármi áron is átszerveztem volna mindent. 

A nap legjobb híre mindenképpen az, hogy sikerült Balázsnak megvenni a BL meccsekre szóló bérleteket. Amikor elküldte a képet, hirtelen nem is hittem a szememnek. Aztán felfogtam, hogy mit látok...és majdnem hangosan felkialtottam örömömben. El sem hiszem, hogy megadatik ez...élőben hallani a BL himnuszt. Életre szóló élmény lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése