2020. okt. 14.

Meghekkeltem

 A maszkomat. Vagyis rögtön azt a kettőt, amit holnapra mostam,vasaltam. Ebben az esős, párás, hideg időben sokkal többet küzdök már én is azzal, hogy a szemüvegem folyton párás. Baromi idegesítő, és ugyan gond nélkül látok szemüveg nélkül is, de akkor is hülyén érzem magam tőle, hogy leveszem, várom, hogy lemenjen róla a pára, meg hogy a leheletem alkalmazkodjon a benti hőmérséklethez. Ma ajánlotta az egyik kolléganőm, hogy próbáljam meg az eldobható maszkból kiszedni a merevítőt, és beletenni valahogy a sajátomba. 

Este még is csináltam, kellett hozzá egy jó fél óra, mire kibontottam egy kicsit a varrásnál, beledugtam, majd aztán rájöttem, hogy ha nem akarom féloldalasra csinálni, akkor még egy helyen meg kell bontani. Nem volt egyszerű az én nulla kézügyességemmel középre varázsolni, de végül sikerült, és holnap le is tesztelem élesben, hogy jó lett e. Majd elmesélem, hogy ha másnak is szüksége van rá, akkor tudja, hogy bevált e.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése