2020. okt. 7.

Szerda

 Ez a hét nem az én hetem. Minden nap rengeteg munkám van, végeláthatatlan szélmalom harc minden. Emiatt nehéz valami motiválót találnom, ami tovább visz, de még eddig sikerült plusz motiváció nélkül is. 

A megfázásom kilencven százalékban elmúlt, egy kis köhögés maradt még belőle. Mondjuk ma már megint több sorozatot tüsszentettem itthon, és ezt egyre inkább annak tudom be, hogy egész nap maszkban vagyunk. Ez utóbbi egyébként abszolút megszokható, de kicsit sem kellemes dolog. Gyakorlatilag nem veszem észre, hogy rajtam van, tehát nem zavar, de amikor lehetőség van a szabad levegőn levenni, az nagyon jó érzés. A kilencedik órában viszont már észreveszem azt is, hogy rajtam van, és türelmetlenül várom, hogy kiérjek a parkolóig, és levehessem. Az arcbőröm sem hálás ezért a megpróbaltatasért. 

A gyerekek iskolájában gőzerővel készülnek fel mindenre IS. Nem tudom eldönteni, hogy csak előrelátás, vagy már tudnak valamit, amit mi még nem.De ki fog ez derülni..

Az pedig nagyon mélyen megrázott, hogy a mai elhunyt betegek között van egy 21 éves lány. Borzasztó. Egyidős Patrikkal, és nincs tovább semmi. 

9 megjegyzés:

  1. Megfazassal engednek bejarni? Mitől függ, hogy mikor kell/ajánlott otthon maradni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lázasan nem lehet bejönni (egyébként sem, nem csak most), és nem volt egyetlen olyan tünetem sem, ami gyanús lehetne. Éreztem szagokat is ízeket is. Minden reggel monitorozzák a hőmérsékletünket érkezéskor, már nagyon régóta, a többi tünet miatt pedig kaptunk egy általános tájékoztatást, mely esetekben hogy kell eljárni, stb.

      Törlés
  2. A 21 eves lanynak agyverzese volt es nem a koronavirus okozta a halalat. Ettol fuggetlenul nagyon tragikus egy ilyen fiatal ember hirtelen halala.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De vajon mi okoz egy 21 éves lánynál agyvérzést? Inenntől tök mindegy, vírus vagy nem, de gondolom a vírus is megtámadta, ha ezen a listán rajta van.

      Törlés
    2. Súlyos beteg volt koronavírus nélkül is. Azonban külföldön több példa volt már arra, hogy teljesen egészséges fiatalok meghalnak. Ez ijesztőbb. A stat-i arány pici, de hát na. Ott van az esély, igen. :(

      Törlés
    3. Nekem van olyan kolléganőm, aki 18 éves kora óta ezzel a betegséggel él. Gyógyszert szed, és vannak előírások, amiket be kell tartani, de nem halt meg, már 44 éves. Az az érzésem, még mindig borzasztó keveset tudnak, és még kevesebbet tesznek meg értünk. Több emberről tudom most, hogy magas lázzal vannak otthon, fel sem merül a teszt..vagy covid. Pedig nem tudjuk, van e bármi lappangó alapbetegség, amire azért sem derül fény, mert senkit nem érdekelt eddig sem a folyamatos állapotfelmérés, esetleges genetikai betegségek szűrése. A családban több olyan betegség is van, ami genetikai eredetű, szerettem volna a fiúkat megnézetni, van e hajlamuk, hátha megelőzhető egy súlyosabb állapot. Nincs rá lehetőség, mert az ilyen vizsgálatok nem támogatottak.Szerintem ezért fordulhat elő, hogy egy 21 éves lány meghal.

      Törlés
  3. Tudnék mesélni miket fognak a koronavírusra....végül is a többi statisztikát javítja, szó se róla. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom azért kell hozzá pozitivitás, hogy rá tudják fogni.. vagy ez naivitás?

      Törlés
  4. Miket fognak rá? Ennél a konkrét esetnél én egyébként nem gondolnám, hogy plusz egy szív- és érrendszeri halott rosszabb lett volna statisztika meg sajtó szempontjából, mint egy 21 éves koronavírusos halott.

    VálaszTörlés