2020. szept. 5.

Szombat

A szokásos módon telt, ahogy a legtöbb helyen,. akiknél nem volt program. Főztem, mostam, felmostam. Közben azért persze volt idő pihenni is, telefont nyomkodni, tévét nézni, feküdni egy kicsit.
A ruhás szekrényünket is átnéztem, és legnagyobb döbbenetemre megint kikerült onnan három zsák ruha. Pedig jó ideje már, hogy nem vásárolgatunk össze-vissza (nekem pl közel egy éve nem sikerül kardigánt vennem, mert sehol nem találom meg pont azt, amit szeretnék, és nem engedek az elképzelésemből). Igaz, az előző selejtezések során még jó sok olyan volt, aminek megkegyelmeztem valamiért. Vagy azt gondoltam, hogy még majd hordani fogjuk, vagy valamiért kötődtem hozzá. De ennek is itt volt az ideje, hogy ilyenek miatt ne tartogassunk semmit. Ami nem volt rajtunk már tavaly sem, az egészen biztosan nem is lesz.
Egyébként még ma már jó sokszor eszembe jutott, hogy valami egészen hihetetlen módon, mához egy hétre megint a Balatonon leszünk. Elképesztő jó érzés már most is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése