2020. szept. 7.

Borzasztó

...éjszakám volt. Ez a derékfájás, talpfájás csak addig enyhült, amíg a fürdőkádban voltam, aztán ahogy kijöttem onnan, ott folytatódott, ahol abbamaradt. Nem is tudtam sehogy elhelyezkedni az ágyban sem, mert nem volt jó feküdni oldalt sem, hason sem, háton sem..fél háromkor még ébren voltam. Addigra mondjuk már nehezen tudtam volna eldönteni, hogy ez a folyamatos fájdalom zavar jobban, vagy a tudat, hogy nemsokára kelni kell, és még nem is aludtam.
Ennek fényében ez a hétfő igen pocsékra és kedvetlenre sikeredett, de szóra sem érdemes, mert már túl is vagyunk rajta.
Az események pozitív hozadéka, hogy bejelentkeztem masszázsra, csütörtökön megyek negyed hatra. Addig már nincs is olyan sok idő hátra. Utána pedig újjászületve még dolgozom egy napot, aztán irány a Balaton. Ja, dehogy..előtte még meccsre is megyünk.

3 megjegyzés:

  1. Jobbulast Neked! Eleg szornyunek tunik, ahogy leirtad.

    VálaszTörlés
  2. Igen, rosszul hangzik ez. Remélhetőleg segít a masszázs.

    VálaszTörlés
  3. Hát, nagyon rossz lehet ez... Jobbulást, Dius! A Balcsi előtt főleg gyógyulj meg!

    VálaszTörlés