2020. szept. 25.

Kimaszkolva

 Valaki még tavasszal, az első hullám idején szóvá tette nekem, hogy majd akkor okoskodjak a maszkviselésről, ha már tudni is fogom, hogy miről beszélek, mert napi sok órát van rajtam, nem csak addig, amíg bemegyek a boltba. 

A héten már maszkban dolgoztam, így akár feljogosítva érezhetném magam az okoskodásta, de egyébként nincs ilyen tervem. Az tény, hogy nem a legkellemesebb viselet napi nyolc-kilenc órán keresztül. Kell, hogy nagyjából két óránként kimenjek a dohányzóba, ahol a szabad levegőn le lehet venni. Azzal nekem nincs gondom, hogy kapjak benne levegőt, inkább azzal van, hogy amit kilélegzek, az egy idő után sok. Ilyenkor kell kimenni egy kicsit. A másik gond, hogy így, maszkban még kevesebbet iszom, mint eddig, pedig az már lassan művészet. 

Ami még bevált, hogy már a második naptól lecseréltem "félidőben", és dél után tiszta maszkban voltam. Ez is javított a komfortérzetemen. 

De eszemben sincs lázadni, nem hordani, értem, hogy egymást védjük ezzel. Nem lesznek ezek kellemes hónapok, de még mindig ez legyen a legnagyobb bajom. 



A mai outfit 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése