2009. nov. 11.

Roli

A múltkori rémálom-szerű eltűnése óta még mindig messze van az igazitól. Kicsi királyfim bajban van, és én nem jövök rá, hogy mi történt, mit kéne vajon tennem, hogy újból minden rendben legyen a kis lelkében.
Közvetlenül azután, hogy történt, ami történt, elkezdett félni. Ezen még nem lepődtünk meg, valahogy olyan érthetően tűnt, hogy megijesztettük a saját ijedtségünkkel. És mondta is, hogy azért fél, mert felkaptam a kazántól, és ő nagyon megijedt. Ez idáig rendben is volt. Csak aztán valahogy nemhogy nem múlik a dolog, hanem még fokozódik. Eltelt jó pár nap, mikor kezdtem azt gondolni, hogy kifejezetten élvezi a helyzetet, mert így, hogy ő fél, valaki mindig ott van mellette. Mert tényleg, még pisilni is el kell kísérni, meg ha fürdik is ott kell ülni mellette. Az sem baj, hogy nem tud annyit pacsálni, mint szokott, akkor is kéri a felügyeletet. De aztán most, így, ennyi idővel a történtek után, meg azok után, hogy már lerajzoltuk, és széttéptük, amitől fél (egy boszorkányt és egy manót rajzolt), azok után, hogy mindenféle "varázserőmet" bevetve varázsoltam rá páncélt, ami mindig mindentől megvédi, meg az isten tudja még hányféle "hülyeséget" találtunk már ki, most már kissé kétségbeestem. Főleg, hogy úgy másfél hete már tikkel is erősen, folyton a torkát köszörüli, mert különben "megakad a hangja", és halálra idegesít vele mindenkit, és be is pisil. Ami azért már igen riasztó dolog.
Ezekből, csekély lélektanos tudásom szerint arra a következtetésre jutottam, hogy szorong. De ennél tovább nem sikerült jutnom. Igyekszem/igyekszünk nem rászólni a tikkelésért (nagyon nehéz), a bepisiléseket normálisan kezelni (ez sem könnyű, mert néha fel tudnám pofozni, amikor jön a pisis gatyájában, hogy bocsiiiiii Anya).
Ha beszélgetni próbálok vele, arról, hogy mitől fél, egyszerűen közli, hogy már lerajzolta. Nem játszik semmi kirívót. Nem játszik olyanokat, hogy valaki bántana valakit, vagy elrabolna valaki valakit. Semmi ilyet. Szerel, kis csavarhúzóval szétszedhető és összerakható jet ski-t napjában többször, babilonnal játszik, legozik, gyurmázik (két mozdulattal van kész a csiga), rajzol mindenfélét, és használ színeket is. Tehát látszólag minden normális. És mégsem.
Mert ugyanúgy fél, ugyanúgy tikkel, és tegnap este is bepisilt, amíg fürödtem.
Tanácstalan vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése