2014. márc. 24.

Felejthető

A mai nap mindenképpen. Mondhatnám, hogy még véletlenül sem alakult úgy semmi, ahogy én azt terveztem. Sőt, mondom is,mert így volt. És ez először csak nem esett jól, aztán kifejezetten rosszul esett, végül még meg is bántódtam egy kicsikét. Na, semmi komoly amúgy, szimplán csak megint keresztülhúzta a sors a hátam masszírozásának kérdését. Ami nem esett jól, mert végre eljutottam odáig, hogy én magam is alig vártam. De most, hogy ez már sokadszor történik ugyanígy, kezdek gondolkodóba esni, vajon mit jelent ez? Próbára tesznek, mi tart tovább, a sértettség, vagy a szenvedés? Mazochista alkat lévén azt hiszem, győzhet akármelyik. :)
Ha ehhez még hozzáteszem, hogy a napelemeim sem tudtak ma feltöltődni, hát akkor nem is csoda szerintem, ha így érzem magam:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése