2014. márc. 3.

Ez se..

Valahogy ezen is változtatni fogok, hogy mindig ilyen késő este írok, mert ez így nem jó. Mire idekerülök, hullafáradt vagyok, és bizony, előfordul, hogy csukott szemmel íródik egy-egy poszt. Félő, hogy egyszer belealszom a saját gondolataimba. :D Az meg aztán elég ciki lenne. (bár csak én tudnám azt is)
Ma amúgy sem vagyok egy kedélybajnok, és nem foghatjuk a hétfőre, mert eszembe sem jutott, hogy milyen nap van ma. Csak úgy simán a borongós idő hangulatát vettem át.
Mindjárt kinyílik a kedvenc tavaszi virágom. Akarom mondani az egyik kedvenc.



Kár hogy nem nálam. :) De akármerre megyek, mindenhol megcsodálom, ahol csak tehetem. :)

5 megjegyzés:

  1. Amúgy is korán kell kelned, hát ha még a blogírást is hajnalra időzítenéd...
    Egyébként meg - az összefoglalók jók. Ha nagyon fáradt vagy, esetleg kimarad egy nap, másnap folytatod. csak ne váljon szokássá :)

    VálaszTörlés
  2. Nekünk jó, ha este írsz, reggel itt tudunk kezdeni... ;-)

    VálaszTörlés
  3. Én minden reggel veled kezdek. Lehetek önző egy kicsit? :)

    VálaszTörlés
  4. Lepd meg magad egy ilyen tavaszi virággal, szép cserépben! Tedd a konyhaablakba, vagy a számítógéped mellé. Nagyobb kedved lesz főzni is és írni is :-)

    VálaszTörlés
  5. nálunk is nyílik :) gyere hozzánk, és akkor a teraszról tudod nézni! még kávét is adok! csendet és nyugalmat viszont nem tudok kínálni.

    VálaszTörlés