2023. szept. 3.

Semmi dolog

 Nagyon jó érzés volt ma reggel úgy ébredni, hogy tudtam, semmi dolgom nincs. De annyira semmi, hogy éppenséggel, ha ahhoz lenne kedvem, akkor akár egész nap ágyban is maradhatnék. De ez persze eszem ágában sem volt, sokkal jobban szeretek itt sétálgatni, mint hogy fekvéssel töltsem az időt. 

Voltunk ma Badacsonyban, mert nyáron Patrik erről lemaradt, már akkor megígértük neki, hogy visszamegyünk együtt. Tökéletes kiránduló idő volt ma, az én izlesemnek mondjuk a szél kicsit sok volt, de hát ez az én bajom. 


Délután amíg a fiúk Forma 1et néztek, Patrik elment a helyi csapat focimeccsére mi Balázzsal sétáltunk egy nagyot. Sokkal nagyobbat, mint amit beterveztünk, mert végül a Várdombra is felmentünk, pedig nyáron azt mondtam, na, ide én nem jövök többet gyalog, majd belepusztultam akkor is, mire felértünk. Ez a rész most sem volt másabb, ezek a meredek emelkedők igencsak megviseltek, de nem adtam fel, csakazértis is felmentem. 




A mai ZTE -Fradi meccset hanyag módon csak az eredményeken követtük nyomon, helyette is sétáltunk, teraszon vacsoráztunk. A szél rendületlenül fúj, de nem veszi el a kedvemet. 



2 megjegyzés:

  1. De jó Nektek! Kellemes időtöltést!

    VálaszTörlés
  2. Élvezzétek ki minden másodpercét a napoknak, pihenj, töltődj fel. Csodás napokat!

    VálaszTörlés