2023. szept. 12.

Kedd

 Ez a mai nap kicsit furcsa volt. Mondjuk leginkább em voltam furcsa, nem annyira a kedd hibája lehetett ez. Már ébredni is nagyon nehezen sikerült, és aztán egész nap borzasztó nyomott voltam. Nagyon régen nem éreztem már magam ilyen pocsékul úgy, hogy közben egyébként nem volt kifejezetten semmi bajom. A fejem kicsit fura volt, de nem fájt, csak olyan kótyagos volt. Vártam is a délutáni masszázst, reméltem, hogy az majd segít ezen. Valóban sokat javított a helyzeten, a talpaim még most is visszasírják azokat a perceket. Van a talpam közepén egy pont, ami egyébként nem fáj, de egy masszázs olyan jó azon a részen, hogy legszívesebben mindig masszíroztatnám. A reflexológia szerint azon a részen van a gyomor/nyombél/hasnyálmirigy. Szerencsére egyikkel sincs problémám, legalábbis nem tudok róla. 

Most is majd leragadnak már a szemeim, pedig én ilyenkor még bőven nem szoktam álmos lenni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése