2023. szept. 13.

A mosoly ára

Még vasárnap este történt, hogy egyszer csak letört a középső fogamból egy darabka. Az, ami már egyébként is javítva volt, sok-sok évvel ezelőtt egy csúnya rosszullét alatt tört le. Egyébként sincsenek túl jó fogaim, de eddig legalább a "kirakat" olyan volt, ami teljesen vállalható volt. 
Hétfőn telefonáltam is a fogászatra időpontot kérni, október negyedikére tudtak adni. Balázs rögtön mondta, hogy ne már, telefonáljak inkább oda, ahol Roli is volt, ott legalább biztos, hogy szépen megcsinálják, és nem a jövő hónapban lesz belőle valami. Mára kaptam időpontot, igaz, délelőttre, így egy nap szabit ki kellett vennem. 
Fel tízre mentem. Fura volt egyedül menni, mostanában nem nagyon volt ilyenre példa. 
A rendelő nagyon szép, modern, mindenki nagyon kedves volt. Másfél óta alatt készen is lett, szebb, mint új korában. 
Igaz, az összeg, amit otthagytam olyan volt, amitől majdnem dobtam egy hátast, de már mindegy.  Remélhetőleg jó sokáig szép marad. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése