2022. júl. 31.

Meccsnap

 Ma reggel arra ébredtem, hogy fázom. Egészen furcsa érzés volt, nem is nagyon tudtam hova tenni, főleg amikor azt láttam, hogy a hőmérő a hálószobában 19 fokot mutat. Igaz, nyitva volt a tetőablak, de az valahogy nem volt meg nekem, hogy ilyen lehűlés várható. A teraszon sem volt csak épphogy húsz fok, és bizony kellett a hosszú nadrág. A tegnapi esőnek már nyoma sem volt, főleg mert olyan erős szél fújt, hogy majd elvitt. 

Balázs ma is dolgozott, úgyhogy ma is fél háromkor ebédeltünk csak. De pont végeztünk az ebéddel, amikor kezdődött a forma 1. Természetesen ma is voltak viták, leginkább Roli és Erik azok, akik képtelenek egymás cseszegetése nélkül nézni a futamot. 

Amíg ők nézték, én elpakoltam, felmostam. Forma 1 után nem sokkal meg már készülődtünk a ma esti meccsre. Nem életünk legjobb meccse volt, de nyertünk, és az első fordulóban megvan a három pont, és ez pont elég is úgy, hogy közben készülni kell a BL selejtező következő fordulójára. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése