2022. júl. 8.

Még mindig

 ..tart a kicsit sem nyárias idő. Olyan, mintha máris szeptember lenne...vállalom, hogy bennem van a hiba, de én ezt utálom. Ma már azért egy kicsit jobb volt a helyzet, mert legalább nem esett, cserébe délután már olyan szél fújt, ami miatt a part megközelíthetetlen, mert ott annyira fúj, hogy nem lehet levegőt venni sem. Én bizony szeretném vissza a kánikulát akár, már holnap reggeltől. 

Azért volt ma is minek örülni is, voltunk Zamárdiban, az ottani gokart pályát is kipróbálták a fiúk. Természetesen ez is nagy élmény volt nekik, még úgy is, hogy Roli egy kicsit megsérült, megszorította a nyakát az öv (nem jól helyezte el bekötés után). De nem szegte kedvét, mert már csak ma délután legalább tizenöt másik helyet nézett ki az országban, ahol van még, és kipróbálná. 

A gokartozás után voltunk Siófokon, de csak ebédeltünk a Mustafánál, semmi más. Én mindig hiányolom, hogy nem megyünk sehova nézelődni, de a fiúk ezt annyira utálják, hogy már be sem próbálkozom ezzel. Szerencsére a kikötőbe azért még lementünk, de nem volt szerencsém, a Szigliget nem volt ott, csak a Szent Miklós. Ez is nagyon fura, az idén még nem láttam élőben közelről, de azt már láttam a Bahart oldalán, hogy Bogláron nem is lesz. 




7 megjegyzés:

  1. Sajnos hétvégére sem mondanak nagy meleget, de nagyon drukkolok, hogy kapjatok még a nyárból!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. 😊 Ha minden igaz, lesz még azért...

      Törlés
    2. Én is úgy látom, hogy most kicsit megint melegszik majd az idő :-)

      Törlés
    3. Mondjuk jöhetnétek holnaptól megint, eddig amikor a Balatonon voltatok, az jót jelentett az idén.

      Törlés
    4. sajnos most nem megyünk :-( majd csak a hónap utolsó hetén.)

      Törlés