2022. jún. 3.

Randim volt

 A születésnapomra Patriktól két színházjegyet kaptam. 


Az már akkor biztos volt, hogy Balázs nem tud velem jönni, mert délutános, és kettő kollégája is szabadságon lesz, így tutira nem lehet ezen változtatni. Az is biztos volt, hogy Patrik sem jök velem, mert ő még Görögországban lesz. 

Roli volt, aki azt mondta, hogy ő szívesen eljön velem. Azt azért tudtam, hogy nem feltétlenül neki való a darab, de azt mondta, még ez sem zavarja, akkor is elkísér. 

Így ma délután randim volt a legkisebb fiammal. Meglepő módon tetszett neki az előadás, és egyáltalán nem talàlta unalmasnak. Egy-egy pikánsabb résznél azért kicsit zavarba jöttem, és óvatosan sandítottam rá,..de már sandítás közben eszembe jutott, hogy jaaaa, hát amúgy mindjárt 18 éves lesz. 

Mucsi Zoltán hatalmasat alakított, egyébként is nagyon bírom, ez csak fokozta ezt. 😊 



2 megjegyzés:

  1. De jó :-) Mucsi Zoltánt én is nagyon szeretném színpadon látni. Örülök, hogy jól szórakoztatok :-)

    VálaszTörlés