2022. jún. 6.

Hétfő

 Továbbra is fenntartom azt a véleményemet, hogy be kéne vezetni a négynapos munkaheteket. Ezzel jelen esetben majdnem kompenzálódna az, hogy a fizetésemelést el is vitte már az áremelkedés, mert ezzel a plusz egy nappal pl lenne energiám több mindent itthon saját kezűleg elkészíteni, és kevesebb pénzt kéne költeni pl pékárura. Ez természetesen csak álom, mert senkinek eszébe sem jut ilyen. Pedig szerintem remek ötlet. 

Addig is, amíg valaki nem veszi át az ötletemet, hát kiélveztem azt, ami ma jutott a plusz szabadnappal. Semmi extra egyébként, pedig reggel felvetettem, hogy a facebook szerint ezen a napon évek óta a Balatonon vagyunk, hát ma is indulhatnánk. Nem arattam osztatlan sikert az ötletemmel, maradtunk. 

Kaptam viszont Beától egy képet délelőtt, aki Balatonfüreden töltötte a hétvégét. Látta a hajómat, és annyira kedves volt tőle, hogy nem csak gondolt rám, de le is fényképezte nekem, és el is küldte. 


Délutam jutott idő házimunkára is, pihenésre is, sétálni is voltunk. Jó volt. 😊

1 megjegyzés: