2022. jún. 29.

Egycsapásra péntek

 Végre eljött ez a nap is, amikor kedd után olyan szerda következett, ami tulajdonképpen péntek. Nem is akármilyen, mert ez után sok-sok nap következik, amikor nem kell mennnem dolgozni. Ma délután beállítottam a házon kívüli üzenetet a levelezőben, megjelöltem a kollégákat, akiket kereshetnek helyettem. Az kifejezetten jól esett, amikor leírtam, hogy a leveleket legközelebb július 18-án fogom olvasni.

Ma még voltam körmösnél is délután, vagyis inkább már este, mert nyolc óra volt, amikor hazaértem. 

Holnap Balázs meg délig dolgozik, addig én összepakolok. Holnap ilyenkor pedig már a Balatonról fogok írni. 



4 megjegyzés:

  1. Kellemes nyaralást ♥️ ha minden igaz, hétvégén mi is Balatonozunk, de még elég sokváltozós, hogy mettől meddig.

    VálaszTörlés
  2. Balatonszép körmök, áá imádom nézni!!!
    Jó pihenést :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon kellemes napokat kívánok nektek! A körmöd szuper. :-)

    VálaszTörlés
  4. Kellemes nyaralást, élvezzétek minden percét! :)
    Popianyu

    VálaszTörlés