2022. jún. 25.

Furcsa szombat

 Tudtam már tegnap, hogy ez ma nem szokásos szombat lesz. Azt mondjuk nem egészen így képzeltem, hogy a home office-ban töltött napon pont egy hétvégére esik majd. De ugye épp ezért érdemes pontosan fogalmazni, amikor valamit szeretnénk elérni. Majd ezentúl jobban figyelek...

Sokkal tovább tartott minden, mint előre gondoltam, és ahogy azt sejtettem, még maradt is megoldásra váró pár dolog, de délután kettőkor már nem volt hozzá elég agyam, hogy megcsináljam, még legalább két óra lett volna. Pedig azóta is folyton érzem a késztetést, hogy újra bekapcsoljam a laptopomat, és nekiálljak. 

Azért a mosásnak a végére értem, délután el is pakoltam mindent. Lett volna még, amit eredetileg erre a hétvégére terveztem megcsinálni, de már nem volt rá energiám. De majd átütemezem. 

Az nagyon jó érzés, hogy már csak három napot dolgozom a nyaralásig. 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése