2022. márc. 20.

Majdnem jó

 Még ma is nagyon óvatosan kellett mindent csinálnom, mert ez a fejfájás nem távozott teljesen még. Sokat veszített az erejéből, de jelen van.  Már az is megkönnyebbülés volt, hogy nem arra az őrült, félelmetes fájdalomra ébredtem ma, és nem bántam, hogy lassabb vagyok mindenben a szokásosnál, örültem annak is, hogy képes vagyok megfőzni az ebédet, és minden alap dolgot megcsinálni, amire szükség volt. 

Délután a fiúk forma 1et néztek, ez az a program, amit mindenki néz, és közben mindenki b..tatja a másikat, de leginkább mindenki Rolit, mert ő a legnagyobb F1 rajongó nálunk. Én meg ettől ebbem a formában a falra mászok, úgyhogy igyekszem távol tartani magam a nappalitól ilyenkor. Szerintem ha már jó idő lesz, ilyenkor majd elmegyek sétálni egyet, ne is halljam őket. 

Folyamatosan érkezik a telefonomra az értesítés, hogy érkezik a tavasz. Jajj, nagyon várom már. .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése